Jó napom van :)

  • Reggel, ahogy jöttem dolgozni, észrevettem, hogy új felirat díszeleg a főbejárat fölött: hatalmas betűk hirdetik, hogy ez itt bizony az Egyetemi Könyvtár! Lassan, de biztosan haladunk! 🙂
  • Az olvasótérbe kihelyezett gépek most már tökéletesen működnek, egyelőre minden további nélkül használhatók, tehát diákigazolványt meg egyebet nem kell beledugni a billentyűzetbe, jelszót sem kell beírni. Elég megmozdítani az egeret vagy bekapcsolni a monitort, és a Start gombra kattintva elindítani a böngészőt.
  • Ma végrehajtottam az első sikeres wifi-konfigurációt Win7 alatt. Többen kérték már tőlem, és én nem tudtam, hogy nem az informatikai képességeim végessége, hanem a hálózat üzemkészsége, pontosabban üzemképtelensége volt a sikertelenségek eddigi oka. Most már minden klappol, úgyhogy igazolódni látszik, hogy a Wifi-beállítások tényleg oprendszer-függetlenek. 🙂 🙂 🙂
  • Jön a hétvége!
  • A könyvtár weblapján  végigcsináltam a három kvízt, melyek a jobb oldalon, a Könyvtárismereti játék címre kattintva érhetők el.
  • Ez a szám jár a fejemben – ezzel kezdte a műsort júniusban Neal Morse és zenekara. Valójában eredetileg George Harrison szerzeménye:
Reklámok

2 responses to “Jó napom van :)

  1. rejtvényszerető 2011. október 1. szombat 16:33

    Jó a kvíz 🙂 Ötletes, szórakoztató és hasznos is 😉 (Eredmény: 90%, 100%, 100%)

  2. Lencséné Bogár Anikó 2011. október 4. kedd 13:44

    Én is “végig játszottam” a kvízt kétszer, nagyon élveztem! Ajánlom mindenkinek

Vélemény, hozzászólás?

