Tömény kénsav

Szokásos reggeli informálódó körömet futottam az interneten, amikor észrevettem ezt a blogot. Takács Dániel, a Budapesti Ügyvédi Kamara Könyvtárának vezetője és több informatikai tanfolyam oktatója ajánlotta a netes közösség figyelmébe, én pedig kapásból nyitottam is meg, abszolút megérte a kattintás. Az írónak valami zseniális stílusa van, és olyan lelkesedéssel magyaráz egy aránylag száraz, mélyen tudományos témát, mint a kémia, hogy az hihetetlen.

A címét a kénsav összegképletéről kölcsönző H2SO4 blog 2007. júniusa óta hasítja a netet, nem mondom, hogy túl gyakori frissítéssel, szóval ez nálam annyit jelent, hogy ha az ember nekiáll, két új post között elolvassa a fennállás óta született körülbelül 87 bejegyzést, mert nem hosszúak és a gördülékeny stílus miatt gyakorlatilag olvastatják magukat. Hogy mást ne mondjak:

Van egy dezodor, amelynek reklámjától Curie és sok szépemlékű kémikus hónapok óta omega szögsebességgel forog a sírjában.

Slussz. Olvassátok, mert jó, és kémiai kurzusokra való felkészülés mellett még kiváló rosszkedvoldó is. Szerintem.

Vélemény, hozzászólás?

