Nagy akarásnak…

No, én is csak így tudok járni -.- Annyira szerettem volna megnézni az esti XXI. századot, de egy komisz és hirtelen jött fejfájás keresztbe tett e nemes tervemnek, így aztán a Dr. House után mint a betontömb dőltem be az ágyba és próbáltam semmire nem gondolva aludni. De szerencsére semmi nincs veszve, pont az ilyen esetekre jók az on-line videótárak, ezen a linken bárki megtekintheti a körülbelül negyed órás összeállítást, ha lemaradt volna róla (velem együtt :P)

Rejtvényszerető hívta fel a figyelmemet az előző posthoz fűzött kommentben egy friss könyv ajánlójára: a szerző pedig nem más, mint Láng Benedek, fiatal történész, aki jelentős eredményeket ért el a Rohonci-kódex titkának boncolgatása közben. Nagyon köszönöm a tippet, olyannyira, hogy megígérem: amint belekerül az Új Könyvek összeállításába, javasolni fogom a könyvtárnak a mű megvételét! (Ugyanis van rá egy gazdaságos összegem, hogy érdeklődésemmel nem vagyok egyedül 😉 ) Addig is, ajánlom a szerző további műveit; nálunk egyelőre A tudomány határai című van meg, a Kisfaludy Károly Megyei Könyvtár pedig a Határmunkálatok a tudományban, A kincskeresés 400 éve Magyarországon, a Mágia a középkorban című köteteket is bárkinek szívesen kölcsönadja (állítólag komoly átalakításon ment keresztül a könyvtár épülete, kíváncsi vagyok rá, vajon milyen lehet!) Náluk már a Rohonci-kód is megvan, most éppen kölcsönzésben, úgyhogy max. előjegyeztetni lehet. Sok sikert 🙂

Google Képek

Vélemény, hozzászólás?

