Bökj egy könyvre – 7.

libri.hu

 

Kénytelen vagyok egy új véletlenszám-generátort használni, a korábbi valahogy eltűnt a szemem elől, mégpedig totálisan. Igazából csak egy egyszerű Google-keresés legelső találatát kattintottam fel mindig, de átrendeződött a keresési eredmények listája, így aztán most egy teljesen más kinézetű weblapra jutottam. Azért nem rázott meg nagyon a dolog, hiszen eme generátorok működése nagyjából azonos, és nem is nehéz ilyet gyártani (ha jól emlékszem, pl. BASIC-ben az RND utasítás volt mindennek az alapja, az újabb nyelvekben már nem vagyok ennyire otthon 🙂 ).

Szóval az új generátor a fent látható könyvet dobta:

Nyárády Gáborné – Szeles Péter : Public Relations I-II.
(659 N 89), 11-11 példány, zöld (4 pár), piros (1 pár), 4 hétre kölcsönözhető (6 pár)

Ahány helyen csak utánanéztem, erről a könyvről csak szuperlatívuszokban beszélnek. Hogy alapmű, hogy kiváló tankönyv, hogy feltámasztja halódó poraiból a szakmát, hogy igényes munkavégzésre tanít, stb. Mondjuk összesen 903 (400+503) oldalból ajánlatos is jól megtanulni a közönségkapcsolati professzió csínját-bínját… 😛

Magyarán: a két kötetben összesen 14 fejezetet találunk folytatólagos számozással: először egy kis szervezetelmélet, a szervezeti kommunikáció alapvetései, aztán a pr fogalmának tárgyalása, kialakulásának története, aztán egy nagyon talányos fejezetcím következik, a hírnévmenedzsment. Igazából olyan dolgokat tartalmaz, melyekről már bizonyára hallott mindenki, de nem lövöm le a poént, hadd olvassa csak el mindenki magának! 🙂 Az első kötet gyakorlatibb témával, a pr eszközeinek bemutatásával zárul.

És következik a második rész, az igazi zabkásahegy 503 oldalon: a belső és külső pr bemutatása, ez utóbbiban sajtókapcsolat, marketing-PR, kormányzati-közösségi kapcsolatok és egyebek találhatók, s olyan fogalmakkal is meg lehet ismerkedni, mint pl. a SIMS (ez a SIMS nem az a SIMS! 😀 ) Aztán következik egy kis válságkommunikációs blokk, a tanácsadásról is szól egy fejezet, szó esik a pr tevékenység megtervezéséről, az eredmények és a hatékonyság értékeléséről, a pr etikájáról. Igazi aranybánya a könyv, csak rá kell érezni az ízére! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: